Selecciona l’idioma:
Ressenyes 100 % reals i verificades.
CECILE T. valoració
elly i. valoració
Jean Cyril C. valoració
Excellent accueil, toute l’équipe vraiment agréable et souriante, plats simples mais bons, je recommande
H. Jérèd D'Aquin H. valoració
Fernando C. valoració
Bien ubicado y buen servicio del personal.
Wanda T. valoració
Bernard-Henri P. valoració
Cadre sympathique et calme, service rapide et amical
Nathalie P. valoració
Lucie E. valoració
Service très sympathique et les plats étaient trés bons. La carte est variée.
Roland F. valoració